Branding a nová vizuálna identita
Vytvorili sme kompletný systém vizuálnej identity, ktorý zodpovedá každej potrebe zákazníka READY AFTER.
Rebranding zahŕňal:
Zmenu názvu
Zmenu loga a logo symbolu
Novú farebnú paletu
Novú typografiu
Novú Ikonografiu
Návrhy nového webu (e-shop)
Návrhy nových obalov na kávu
Vizuálne návrhy reklamných predmetov
Redizajn webu
Hladký priebeh nákupu a príjemné užívateľské prostredie.
Cieľom re-dizajnu bolo zjednodušiť nákup a orientáciu na webe pre užívateľa. Pre užívateľov je veľmi intuitívne a jednoduché nájsť ich obľúbený produkt, objaviť novinky v obchode, alebo sa dozvedieť, ako značka vzdeláva a odmeňuje svojich zákazníkov.
Redizajn sa orientoval nie len na užívateľa značky READY AFTER, ale samozrejme aj na obchodné ciele značky. Redizajn spôsobil, že primárnym cieľom návštevníka na webe je nákup, aj keby prišiel z iného dôvodu (vzdelávanie, novinky...).
Pri redizajne webu nám išlo o maximalizáciu užívateľskej prívetivosti (UX) a optimalizácie pre vyhľadávače - najvýkonnejšieho marketingového kanálu spoločnosti READY AFTER.